distribuïdor d'alimentació en residències de gent gran
A Central Borne oferim un servei especialitzat en alimentació a residències de gent gran, pensat per garantir el benestar nutricional i emocional de les persones grans. Sabem que, en aquesta etapa de la vida, la relació amb el menjar és fonamental per a la salut, la rutina i la qualitat de vida. Per això, treballem amb un equip expert per crear menús equilibrats, segurs i adaptats a cada persona i situació.
La nostra atenció professional en alimentació geriàtrica també inclou un component formatiu. A més de dissenyar menús adaptats i equilibrats per a persones grans, proposem xerrades i sessions de formació per a equips de residències i centres de dia sobre nutrició en la tercera edat, gestió d’intoleràncies i estratègies per fomentar l’apetit i el benestar alimentari dels residents.
Menús adaptats per a col·lectivitats de persones grans
Cada residència té característiques pròpies i, dins de cada centre, cada resident presenta necessitats específiques. A Central Borne, com a empresa de distribució d’alimentació per a col·lectivitats de gent gran en residències, oferim solucions flexibles i personalitzades: des de menús per a persones amb disfàgia fins a dietes baixes en sal, en sucre o adaptades a intoleràncies.
L’objectiu és garantir un menjar a residències de gent gran que sigui segur, saborós, equilibrat i emocionalment reconfortant. A més, treballem amb productes de qualitat i adaptem la presentació dels plats per facilitar-ne la ingesta i fer de cada àpat una experiència positiva.
Un servei eficient, càlid i professional
No només oferim menjar. Oferim un servei que combina professionalitat, logística eficient i empatia. Ens adaptem als ritmes del centre, formem el nostre personal en tracte proper i respectuós, i vetllem perquè el moment dels àpats reforci la dignitat, l’autonomia i el confort dels residents.
Com a empresa de distribució d’alimentació restauració per a col·lectivitats de persones grans en residències, donem cobertura a centres de tot tipus i mida, des de grans grups fins a residències familiars, i oferim servei tant a nivell local com nacional.
Un model de restauració pensat per a les persones grans
El nostre model posa la persona al centre. Ens coordinem amb el personal sanitari i assistencial del centre per ajustar els menús a l’evolució de cada resident. Utilitzem eines digitals per a la traçabilitat i el control de qualitat, i oferim informes nutricionals i sistemes d’avaluació contínua. El menjar a residències no és un tràmit, sinó una oportunitat diària de cuidar.
Sí, en funció de la informació facilitada pel centre dissenyem un pla de menús que inclou el menú basal així com totes les derivacions necessàries per les diferents patologies dels residents, tenint en compte els hàbits culturals i religiosos.
Sí, el nostre equip de nutrició i dietètica està en formació continua i te una àmplia experiència en alimentació geriàtrica.
Donem servei a tota Espanya. Tenim una presència destacada a Catalunya, però col·laborem amb residències de tot el país.
Amb controls sanitaris i de qualitat rigorosos, formació contínua del personal i sistemes digitals de seguiment i traçabilitat des de l’origen.